Marzec, 2011

Basen

Czwartek, 17 marca 2011 · Komentarze(0)
Dobrze, że zostawiłem wczoraj rower w serwisie bo dzisiaj jest fatalna pogoda na jazdę. A tak to autkiem szybko obróciłem. Nawet za szybko bo na basenie byłem 5:35 :D Mogłem wejść do wody, ale wolałem poczekać aż ratownik przyjdzie żeby opieprzu nie zebrać. Pierwszy raz od dawna mało ludzi.

500m x kraul
4x50m x delfin
= 2200m

Gdybym dojeżdżał autem to mógłbym właściwie dopiero o 5 rano wstawać, ale gdzie by była ta przyjemność? Męczyć się w metalowej puszce, a potem jeszcze wracać w korkach.

Basen / Praca

Środa, 16 marca 2011 · Komentarze(2)
Kategoria miasto, praca, trekking
Napęd już długo nie pociągnie, ledwo da się jechać i mam go już dość. W serwisie kolejki i trzeba czekać.

500m x kraul
75m x delfin
25m x delfin
50m x grzbiet
= 2300m

Munchausen by Proxy (Zooey Deschanel & Von Iva) - Yes Man

Basen / Praca

Wtorek, 15 marca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria miasto, praca, trekking
Dzisiaj pełny sukces, 100m delfinem na raz, ostatnie 15m było ciężkie. Ale kiedy zacznę regularnie pływać takie dystanse będzie można skupić się na technice.

450m x kraul ręce
100m x delfin
50m x delfin
= 2100m

Macho Salad - i każda jest Twoja :D

Basen / Praca

Poniedziałek, 14 marca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria miasto, praca, trekking
O 5:20 na parkingu pod moim balkonem stała policja. Czyżby znowu ukradziono auta? Ktoś policzył i wyszło, że z naszego parkingu w ciągu 5 miesięcy zwinięto 5 aut O.o Ciekawe kiedy słońce będzie wstawało o 5, teraz zaczyna się rozjaśniać, ale ciągle trzeba mieć włączone światła.

Na basenie nogi dały o sobie znać :) Ciężko się pływało i pierwszy raz wyszedłem z wody przed gwizdkiem.

100m x kraul
= 2000m

Może zostawie dzisiaj rower w serwisie, ciężko jest już w ogóle na nim jechać. Kawałek zasłyszany w "Easy A":

Natasha Bedingfield - Pocket Full of Sunshine

Podsumowanie tygodnia:
05:05 - basen
15:27 - rower
= 20:32

Praca na pełny etat, trening tylko na pół ;)

Wzgórza Trzebnickie

Niedziela, 13 marca 2011 · Komentarze(4)
Kategoria <100km, runner
Próbowałem dzisiaj zorganizować ekipę na rozjazd, ale tylko Darek był chętny. Wybrałem trasę na Trzebnicę, Oborniki, Trzebnicę, Wro. Pogoda dobra, ale znowu wiatr szalał, szczególnie na powrocie czym nas niemiłosiernie wymęczył. Na trasie bardzo dużo kolarzy, choć nie tylu co wczoraj, a powiedziałbym, że wokół Ślęży spotkaliśmy przynajmniej 50 :)

Stan dróg na przebytej trasie zadziwiająco dobry, spodziewałem się czegoś dużo gorszego. Trzeba będzie częściej tam jeździć bo na podjazdach ciągle brakuje mocy.

Profil:

Trasa:

Przełęcz Tąpadła x2

Sobota, 12 marca 2011 · Komentarze(8)
Kategoria <150km, runner
12 kolarzy, palące słońce, poskramiający wiatr i Przełęcz Tąpadła. To jest przepis na udaną sobotę :D

Nie wiedziałem do końca kto dzisiaj będzie, na pewno mieli się stawić Artur, Krzysiek, Darek i post. Darek niestety zrezygnował. Ja postanowiłem pojechać na zbiórkę nową trasą... i zgubiłem się we Wrocławiu :D Tak, tak, plan był jechać ulicą Grabiszynśką, myślałem że będę musiał gonić grupę, ale nie tylko ja się spóźniłem. Krzysiek rozwalił oponę na DDR.

Na zbiórce stawiło się 12 osób. Ruszyliśmy korzystając z nowego prawa - parami, o dziwo kierowcy nie trąbili na nas i czekali na dogodny moment do wyprzedzenia. Jak na pierwsze jazdy sezonu tempo było mocne, do tego przez cały czas poniewierał nami boczny wiatr. Na dk35 tempo poszło jeszcze mocniej w górę i peleton zaczął topnieć. Przed Sobótką było nas już tylko 3 i postanowiliśmy zaczekać.

Na podjeździe podjąłem szybką decyzję, daje wszystkim odjechać i swoim spokojnym tempem wjeżdżam. Z dwóch stron podjeżdżaliśmy na Przełęcz Tąpadła, za każdym razem byłem ostatni :) Wjeżdżało się dobrze, ale wolno. Nie wiem co się działo z przodu, ale z tego co słyszałem Artur wszystkioh odstawił ;) Godziny spędzone na trenażerze dają efekty. Dla mnie odpoczynków prawie nie było i ruszaliśmy dalej. W zeszły sezonie bardzo często plecy mnie bolały od ciągłej jazdy, już po 50km. Tym razem po całej trasie nic, myślę że basen ma w tym swój udział, plecy się rozrozły i teraz więcej dają radę znieść.

Na powrocie tempo też mocne, nasz peleton rwał się ostro, grupki 1 i 2 osobowe rozciągnęły się chyba na kilometrze. Kierowcy mieli sporo nerwów przez nas bo droga wąska i ruchliwa :) Spotkaliśmy potem kolarzy z Harfy i trochę razem pokręciliśmy, ale musiałem odpuścić bo tempo średnie ~45km/h na początku sezonu to trochę dużo :] Zresztą po kolei wszyscy poza jedną osobą od nich odpadli.

Końcówka to już dla mnie męczarnia, wiatr nie odpuszczał, dogonił nas tcp i do Wro to on nas ciągnął. Potem przez miasto w ślimaczym tempie dostałem się do domu.

Trasa:

Wykresy:

Na koniec jeszcze zdjęcia grupowe od Artura:

Basen / Praca

Piątek, 11 marca 2011 · Komentarze(3)
Kategoria miasto, praca, trekking
Wczoraj znowu gonił mnie pies na nowym odcinku obwodnicy koło Żmigrodzkiej, na zajechanym napędzie, pod wiatru i wiadukt mogłem jechać tak max 15km/h :D Na szczęście kundel szybko zawrócił.

Na basenie szykowany jest na mnie zamach. Wprowadzają zmianę, po której na Multisport nie będzie można kupować biletów z wyprzedzeniem, a jedynie na 15 minut przed pływanie... kasy otwarte są od 6:45 więc będzie mały problem ze zdobyciem biletu :/ Dodatkowo za każdy bilet trzeba będzie składać podpis w jakiś papierach. Paranoja, pewnie patrzą na statystyki i widzą takiego jednego co codziennie o 6 rano pływa. Doszli do wniosku, że to niemożliwe i na pewno oszukuje, dlatego te dodatkowe zabezpieczenia ;)

300m x kraul ręce
300m x klasyk
= 2250m

Basen / Praca

Czwartek, 10 marca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria miasto, praca, trekking
Pierwszy mokry dzień od dłuższego czasu, bardzo ślisko na drogach. Już po 5 rano widziałem kolizję. Jechałem ścieżką na Grunwaldzie kiedy usłyszałem dźwięk gumy szorującej po asfalcie. Obejrzałem się, a tam auto sunęło do świateł. Problem był taki, że ktoś na czerwonym już stał. Było stuk-puk i z auta które oberwało wysiadło 4 rosłych mężczyzn :D Nie widziałem co się potem działo. Dalej widziałem jeszcze gościa, którego wyrzuciło na zakręcie.

Na basenie dwóch przeszkadzaczy na torze.

500m x kraul ręce
250m x grzbiet
4x50m x delfin (kiedy zrobiło się pusto)
= 2200m

Zapomniałbym zwrócić uwagę na temperaturę, 5 stopni na plusie to 9 stopni więcej niż 24h wcześniej. Oby mrozy nie wróciły.

Basen / Praca

Środa, 9 marca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria trekking, praca, miasto
Marzec co raz bardziej mi się podoba, dalej mało ludzi na basenie. Podobnie jak w październiku. Osoby na moim torze mało co pływały, miałem więc sporo miejsca dla siebie.

6x50m x delfin
300m x kraul ręce
200m x grzbiet
300m x kraul nogi
= 2100m

Jak zwykle dużo czasu stracone na przerwy między powtórzeniami delfina.

Basen / Praca

Wtorek, 8 marca 2011 · Komentarze(0)
Kategoria miasto, praca, trekking
Mało ludzi, co raz lepiej radzę sobie delfinem, naoglądałem się wczoraj filmów instruktażowych Phelpsa, jeszcze z 2001 roku :D