uczelnia

Dystans całkowity:2062.26 km (w terenie 57.00 km; 2.76%)

Uczelnia

Piątek, 4 grudnia 2009 · Komentarze(0)
Kategoria miasto, uczelnia
Jeszcze tak z sentymentu :) Wieczorem może będzie rundka na basen. Zdecydowanie zimno.

Eagles - Hotel California, akurat mam tą wersję teledysku u siebie w HD.

Oława - Wrocław + uczelnia

Czwartek, 19 listopada 2009 · Komentarze(2)
Plany jak zwykle były inne. Miałem jechać z Opola do Wro jednak czołowy wiatr (6-7m/s) pokrzyżował je. Innymi słowy nie chciałem się męczyć :D Wsiadłem w pociąg jednak już za Brzegiem wyszło słońce. W Oławie wysiadłem, mimo słońca wiatr nie zelżał. Oj się namęczyłem. Nie sprawdziłem dokładnie o której ruszyłem w Oławie, ale miałem średnią około 26.5km/h (41km).

Wpadłem do domu, przebrałem się i od razu ruszyłem na uczelnie. Jutro uroczyste wręczenie dyplomów i dzisiaj do 16 trzeba było złożyć kilka podpisów i odebrać papiery z dziekanatu. Droga powrotna to już tylko podziwianie korków. Największe od Korony do zjazdu na Psie Pole:

A wszystko przez remontowanie wiaduktu w tle (właściwie to go zburzyli) i postawienie świateł.

A tu przeprawa przez Widawę. Kiedyś muszę zrobić nową. Alternatywne dojazd na Psiaka jest potrzebny :/

Ciekawy widok w oknach.

A tu przykład jak nie należy parkować. Miejscówka ogólnie dobra bo prawie zawsze wolna (tak, ten rów). Jednak ciężko z niego samemu wyjechać :D

Na koniec Metisse - Nomah's Land. Kawałek pierwszy raz usłyszałem w serialu Death like me (polecam), ogólnie cała jej płyta jest bardzo dobra.

Uczelnia

Piątek, 13 listopada 2009 · Komentarze(0)
Wycieczka na uczelnie po odbiór indeksu. Wyjątkowo ciepło dzisiaj. Szkoda, że nie mam tu kolarki bo bym zrobił jakiś dłuższy wypad :(

Wtorek, 22 września 2009 · Komentarze(0)
Zawieźć wszystkie papiery do instytutu, teraz tylko czekać tydzień na egzamin dyplomowy i obronę.

Żeby nie było nudno to powrót wałami. Zdjęcia robiony w locie z 10-kilometrowego odcinka.

Uczelnia

Wtorek, 15 września 2009 · Komentarze(1)
Załatwianie kolejnych formalności. Przy okazji kupiłem nową dętkę do szosy. Zna się ktoś na wulkanizacji dętek rowerowych ? Może załatana na gorąco dętka szosowa dałaby radę wytrzymać duże ciśnienie ?

Poniedziałek, 14 września 2009 · Komentarze(2)
Odebrać wpis za pracę magisterską. W dziekanacie nie chcą przyjąć mojego indeksu bo brakuje mi jednego wpisu sprzed 4 lat :D

Uczelnia

Poniedziałek, 7 września 2009 · Komentarze(0)
Myślałem, że teraz sobie pojeżdżę, a tu promotor zaserwował mi szereg rzeczy do poprawienia w pracy. Kolejne dwie noce z głowy :)

Dyplomowo

Wtorek, 1 września 2009 · Komentarze(3)
Po miesiącu nieprzespanych nocy postawiłem wczoraj ostatnią kropkę w pracy magisterskiej. Dzisiaj na uczelnie zawieźć ją promotorowi. Teraz czekanie na uwagi, upiększanie kodu programu oraz zakuwanie do egzaminu dyplomowego. Szykuje się porównywalna zabawa :P Ale może uda się zrobić więcej km niż w sierpniu.

Niski poziom Odry:

Złamałem prawo żeby zrobić te dwa zdjęcia !

Rower.

To dopiero Magic Fridge ;D

Uczelnia

Wtorek, 30 czerwca 2009 · Komentarze(0)
Miałem jeszcze pojechać na Oleśnicę, ale właśnie pogoda się zepsuła :(

Wrocław

Wtorek, 16 czerwca 2009 · Komentarze(3)
Rano załatwianie spraw na uczelni. Potem zadzwonił Rysiek, że jest wyjazd wieczorem. Zbiórka o 20 na rynku. Tam spotkaliśmy się z Jahoo i Młynarzem, po obejrzeniu wystawy Wrocław 1947 ruszyliśmy na miasto. Tak snuliśmy się do godziny 23, na Kozanowie rozstaliśmy się i z Ryśkiem ruszyłem w stronę rynku. Okazało się, że złapałem gumę. Powietrze na tyle wolno schodziło, że po napompowaniu na stacji udało mi się przejechać jeszcze 14km do domu. Musiałem jednak wrzucić wyższy bieg i nie zjeżdżałem z 4-pasmówki :) Jeździło się bardzo przyjemnie.

A tutaj jeszcze fotki, chwilę przede mną na rynek przyjechał dziwny autobus :>