Wyjazd z PWr, najpierw do centrum,

Sobota, 18 października 2008 · Komentarze(2)
Kategoria <100km, runner
Wyjazd z PWr, najpierw do centrum, potem na wały i wylot na Siechnice. Tam kilka km w terenie, jechałem dość wolno więc tylko rower wygląda tragicznie. Po przeprawieniu się przez most kolejowy w Czernicy wszyscy zmyli się do Wrocławia, a ja z Adamem pojechaliśmy do Oławy przez Jelcz, a stamtąd drogą 94 do Wro. Warunki pogodowe dobre, choć wiatr silny. W jeździe grupowej średnia 21.5km/h, po rozdzieleniu się i dojechaniu do Wrocka ponad 26km/h :) Na koniec powolne kręcenie po mieście.

W jeździe grupowej wolę trzymać się z tył.

Most kolejowy w Czernicy, uwaga - brak niektórych kładek może skutkować kąpielą :)

To już Oława...

I osławiona przeprawa, przez którą robią się gigantyczne korki. Otwarty jest tylko jeden pas, a inne przeprawy przez rzekę są dopiero w Brzegu lub Wrocławiu.

Całkiem przyzwoita droga.

I już Wrocław, Armii Krajowej,

a tu widok na Ostrów Tumski.

ładne chmury to były wczoraj... chmury typu dziurawce, ~20 minut słońca, potem ~10 minut deszczu i tak przez cały dzień... dzisiaj ładna jest pogoda.

kurde i niezbyt wychodze na zdjęciach z tym rowerem, strasznie mały się wydaje jak ma te cienkie oponki [znaczy rower mały a ja wielki]

badas 17:30 sobota, 18 października 2008

Ładne chmury nad Wrockiem :)

vanhelsing 17:14 sobota, 18 października 2008
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ksree