Przed 7 rano na uczelnie,

Wtorek, 21 października 2008 · Komentarze(2)
Przed 7 rano na uczelnie, zimno jak cholera. Potem kolejny raz na uczelnie, gorąco jak cholera, zrzucałem ciuchy do plecaka. W drodze powrotnej natknąłem się na ścieżce rowerowej na Adama i tak razem wyszło chyba ze 35km po mieście. Na 19 dojechałem z domu na ściankę wspinaczkową, a po 2.5h wspinania postanowiłem jeszcze pojeździć po Wrocku nocą zaliczając rynek.

Dzisiaj pierwszy raz jechałem Mostem Szczytnickim... ktoś miły odsunął ogrodzenie :] nawierzchnia mostu i dojazd są praktycznie gotowe, nie wiem czemu nie otwierają. Inna sprawa, że ten most to jakiś cud architektoniczny - na tak ważnej przeprawie stary 2-pasmowy most z torami tramwajowymi zamienili na... nowy 2-pasmowy most z torami tramwajowymi... i to w jakieś 2.5 roku. Dla porównania w rok zbudowali od zera dużo dłuższy nowy 2-pasmowy Most Warszawski oraz odremontowali 2 pasy na drugim Moście Warszawskim obok.

Po 22 strasznie dużo rowerzystów mijałem :) Komórki natomiast zapomniałem i zdjęć żadnych nie porobiłem :/

22.10.08.Edit

No i zagadka się wyjaśniła po dzisiejszym artykule z wyborczej:

"- Nie chcieliśmy poszerzenia mostu, bo gdyby ruch na przeprawie zrobił się bardziej płynny, zakorkowałoby się rondo Reagana - mówi Maciej Bluj, wiceprezydent Wrocławia. "