Basen / Praca

Wtorek, 17 sierpnia 2010 · Komentarze(2)
Kategoria miasto, praca, trekking
Zimno na tyle, że ubrałem długie spodnie. Właściwie to byłem w stroju jesiennym :) Mało ludzi na basenie, z Konradem zajęliśmy jeden tor. Spore spóźnienie więc zrobiony tylko plan minimum :( Muszę zacząć wcześniej wstawać żeby pływać od 7:00.

400m x klasyczny
-- przerwa
400m x dowolny

Basen to świetna sprawa, podoba mi się co raz bardziej... bardziej niż rower, dlatego po pracy już nie jeżdżę ;) Po wpisach na BS wiesz kiedy chodzę na basen więc zapraszam.

Platon 18:27 wtorek, 17 sierpnia 2010

Cześć,

No ładnie, ładnie. Niedługo zamiast na rowerze, będziesz się ścigał na basenie. W perspektywie Londynu i tylko 2 medali jakie nasze orły przywiozły ostatnio z mistrzostw, masz Tomek szansę na sukces. :D Nie zmarnuj jej. :D

P.S. A tak poważnie, to ja od listopada biorę kartę Benefitu z firmy na 6 miesięcy od 1.11 do końca kwietnia 2011 i szlifuję formę na przyszły sezon. Zgadamy się i pochodzimy razem na basenik i stacjonarki w zimie jak masz ochotę.

arturswider 09:43 wtorek, 17 sierpnia 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rkres