Basen / Praca / Wspinaczka

Czwartek, 16 września 2010 · Komentarze(2)
Kategoria miasto, praca, trekking
Znowu ciepło i nawet sucho. Wyjechałem wcześniej to też nie musiałem się śpieszyć. Na basenie ponad godzinę (63m) i udało się ustanowić nowy rekord - 2700m. Plany były ambitniejsze, zakładałem, że dam radę 2800, a może nawet 3000m jednak pierwsze 1.5km popłynąłem za słabo.

400/400/400/400/400/400/300m x żabka/kraul
= 2700m

A Ty jaką masz drogę do pracy? :D

Nie wytrzymałem i musiałem zrobić zdjęcia. Nagminna sytuacja na Kasprowicza.

Po przyjściu z pracy wypiłem kawę i ruszyłem na ściankę spotkać się z Marcinem.

Na tej ścieżce to jest o tyle denerwujące, że jedyna opcja to zjechać na drogę czyli trzeba czekać aż auta przejadą, a potem ciężko jest z powrotem wjechać bo krawężnik jest wysoki. A takich imbecyli jest pełno. Z kolei jak jeżdżę drogą to trąbią na mnie, że obok jest ścieżka (jeden nawet przez okno krzyczał :) ).

Platon 09:26 niedziela, 19 września 2010

Ostatnio dostałem info ze straży miejskiej po zgłoszeniu dokładnie takiego samego delikwenta (cytat z maila):
"SM zawiadamia, że w toku przeprowadzonych czynności wyjaśniających w sprawie: zaparkowania na ścieżce dla rowerów (jeśli nawet na SM nie znają nazewnictwa zgodnego z KRD), to super) pojazdu m-ki VOLKSWAGEN o nr rej. DTR 84CR w dniu 29.07.2010r. o godz. 13.20 na ul. Kasprowicza we Wrocławiu, w której Pan(i) złożył(a) zawiadomienie o popełnieniu wykroczenia biorąc pod uwagę złożone wyjaśnienia i okoliczności zaistniałej sytuacji za wystarczające w tym przypadku uznano zastosowanie środka oddziaływania wychowawczego w postaci pouczenia."
Nie wiem, czy przypadkiem nie zgłoszę zażalenia na taką decyzję.

WrocNam 05:44 sobota, 18 września 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa empot