Test nowego rumaka

Niedziela, 16 października 2011 · Komentarze(12)
Kategoria <100km, kajo
Nadeszła wiekopomna chwila. Fox doczekał się swojego następcy. I to jakiego ;)

Oto i on, Focus Cayo Extreme, od teraz zwany Kajo :D

Podziękowania należą się tajemniczej rękawiczcec pilnującej aby nowy nabytek nie nabawił się pierwszy ran. Dokładną specyfikację roweru można przejrzeć tutaj: LINK.

Z Darkiem, Krzyśkiem i Pawłem wybrałem się na trening do Szerszeni w Trzebnicy, na starcie było nas 13, tempo spokojne, kilka mocnych akcentów jak 14% hopka (191bpm) czy finisz w Pasikurowicach (190bpm). Poza tym nie było okazji się spocić przez co mimo niskiej temperatury jechało się przyjemnie. Można było pogadać i podziwiać piękno polskiej jesieni. Na 60km Darek złapał gumę więc rozdzieliliśmy się z Szerszeniami i dalej pojechaliśmy sami.

Krzysiek strzelił nam fotkę. Paweł, Darek, ja.

Wrażenia z samej jazdy niesamowite, niby rower to rower, ale na tym jedzie się o wiele lepiej, na podjazdach nie czuje się go wcale, a przerzutki chodzą perfekcyjnie, lata świetlne przed starą Sorą :D Kółka kręcą się fantastycznie, szkoda że już koniec sezonu bo byłby w stanie ocenić przyrost km/h, a jestem pewien, że będzie znaczący. I to dzięki samej zmianie roweru. Co jak co, ale Fox waży 11.2kg. Jeszcze pewnie kilka wyjazdów w tym roku i Kajo zostanie zakwaterowany na zimę :)

Fajny rowerek panie kolego.Szerokości!!!

VSV83 02:53 czwartek, 27 października 2011

Jam jest Komisarz Gr3gory. Patrolowałem w tym czasie Most Mieszczański :)

gr3gory 12:11 wtorek, 18 października 2011

Ha, świetna robota Adamie.

Gdzie takie info znalazłeś Grzesiek? Faktycznie dokładnie o tej porze byłem na Mostach Mieszczańskich :)

Platon 11:45 wtorek, 18 października 2011

Raport z dnia 18.10.2011:
Dzisiaj o godz. 08:21 pojazd Focus Cayo Extreme był widziany na Moście Mieszczańskim.
Nie ma pewności co do osoby poruszającej się tym pojazdem gdyż prędkość przekraczała 50km/h. Jednak na 70% był to niejaki Platon.

gr3gory 09:35 wtorek, 18 października 2011

Nie jestem mistrzem photoshopa, ale 5 minut w gimpie i cośtam powstało ;-) http://img705.imageshack.us/img705/9439/20111016577.jpg

badas 18:36 poniedziałek, 17 października 2011

Dzięki, jestem zaskoczony że biała owijka może wytrzymać tak długo w tak dobrym stanie, czuję, że jak będę zmieniał to też na białą. Oczywiście udostępniam jazdy próbne ;) Kaseta jest 10b, nie jestem pewien czy Shimano ma 11-nastki.

Platon 08:23 poniedziałek, 17 października 2011

Wczoraj nie zdążyłem już po naszej rozmowie telefonicznej zajrzeć na www ale dziś jestem i faktycznie rowerek świetny. Fajne połączenie kolorów czerwonego z biały, a biała owijka zawsze mi się podobała. Korba DA robi wrażenie. Z przyjemnością dosiądę na chwilę Twojego rumaka jak się spotkamy i osobiście przetesuję. Do zobaczenia. :)

Kaseta 10 czy 11?

arturswider 06:36 poniedziałek, 17 października 2011

Fajny sprzęcik i technicznie i wizualnie :)

merxin 06:26 poniedziałek, 17 października 2011

Moje kolorki ! Niezła kolarka. No i biała owijka !! :)

gr3gory 21:28 niedziela, 16 października 2011

No Klosiu byłem w szoku jaką różnice w jeździe robi sam rower. Do tej pory jeździłem na najsłabszym możliwym szosowym sprzęcie, na Kajo jest po prostu kosmos :)

Krzysiek, jakiś specjalista od PSa i rękawiczka będzie czerwona :D

Platon 16:05 niedziela, 16 października 2011

Hej,

Szkoda, że nie miałem czerwonej rękawiczki, bo zdecydowanie ładniej rower komponowałby się z z nią, a tak ta szarośc trochę nie pasuje do tych barw Focusa. :).

Pzdr.

chris90accent 15:26 niedziela, 16 października 2011

Ale poszalałeś ze sprzętem, same duracze :). Korba zajebiście wygląda. Rower pewnie sam jedzie :)

klosiu 15:18 niedziela, 16 października 2011
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobot