Przełęcz Tąpadła

Sobota, 17 marca 2012 · Komentarze(5)
Kategoria <150km, runner
Dzisiejsza jazda w składzie Piotrek, Artur, Artur, Paweł, ja i na zbiórkę stawił się jeszcze kolega Damian. Początek dość niefortunny bo Artur dowiaduje się, że drugi Piotr nie dojedzie, zerwał mu się łańcuch i nieciekawie poleciał. Krzysiek natomiast nie mógł znaleźć roweru :P

Pogoda wyśmienita, tempo jak na mnie idzie mocne, całą trasę wiozę się na kole. Przed Rogowem postanawiam wyjść na czub i utrzymać tempo co kończy się max HR wyjazdu i wstrzymaniem całej grupy aż serducho się uspokoi :D

Ej! Nie zostawiajcie mnie :D

Dalej wszyscy szybko mi odjeżdżają. Kiedy wjeżdżam na Tąpadła reszta ekipy kończy już drugi podjazd od Wirów... Sam robi go raz... a potem opalanie na łączce kiedy reszta trenowała :P Na koniec dowiadujemy się, że Piotrek naprawił sprzęt i do nas dojedzie, Marcin też się odezwał więc szybko w zwiększonym składzie zawróciliśmy do Wro. Tempo mocne, ArturG zalicza szlif na piasku, daje mi to chwilę na wytchnienie. Po 2 minutach tętno spada do 140. Lol.

Po szlifie.

Pod koniec walczę żeby dojechać, Piotrek mi w tym pomaga. Ratuje mnie puszka Pepsi. Na Psim Polu pożar, przejeżdżamy bardzo blisko co kończy się wypaloną małą dziurką w spodenkach.

Lider przyczajony na końcu i osłaniany przez drużynę :P

Zdecydowanie ciężko. Mimo odpowiedniego HRavg wymęczyłem się okrutnie. Kad. też niska 83. Koledzy odstawili mnie przez zimę, nie trzeba było się tyle wspinać ;)

Później wkleję jakieś foty bo było ich całkiem sporo.

Hej,

Dzięki za wspólny wyjazd i nie mart się formą. Kilka wyjazdów i będzie git! Miło mi było dziś pomagać Ci na Tąpadłach. Dla przyjaciół wszystko! :)

arturswider 21:36 sobota, 17 marca 2012

Dzięki Michał za linka, tak to My :)

W sumie Piotrek wyjazd nie był zły bo nawet dobrze się teraz czuję. A Kajo już przygotowany na rozpoczęcie sezonu.

Platon 20:03 sobota, 17 marca 2012

Poprawka linku : filmik

WrocNam 19:43 sobota, 17 marca 2012

Czy to wy załapaliście się na [urlhttp://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/1325065,wroclaw-pozar-przy-krzywoustego-i-zielnej-film,id,t.html#e42836a86c4bcbbd,1,3,5]reporterski film[/url] (około 0:45)?

WrocNam 19:42 sobota, 17 marca 2012

Na tętno średnie całości miała chyba wpływ ta drzemka, którą sobie urządziłeś na polance:) A na poważnie to wartość średnia jest dobra dla teoretyków, praktyk może się utopić w wodzie o "średniej głębokości 1,0m":)

suchy 18:00 sobota, 17 marca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tynie