Opole - Ożegów

Piątek, 13 lipca 2012 · Komentarze(3)
Kategoria <150km, >30km/h, kajo
Wybrałem się odwiedzić rodzinkę na wsi, odciąć się od cywilizacji. Żadnego komputera czy telewizora ;) Nie miałem akurat bagażnika, ale natchniony pomysłami z Alp zamontowałem reklamówkę na kierownicy :D Sam przejazd wyszedł przyzwoity, powoli się rozpędzałem.

Opole - Działoszyn:

1h - 32km/h
2h - 34km/h
3h - 37km/h

Reszta poszła na rozjazd, choć końcowe kilometry to ciągłe pagórki.

Przewóz bagażu:

Dokładnie Tomek, myślę że jak sprzedamy przyczepkę to za tą kasę możemy kupić całkiem porządny komplet reklamówek z najnowszej kolekcji Emporio Rumunii dla całej drużyny :)

merxin 08:24 czwartek, 19 lipca 2012

Emporio rumunio opanowuje świat mody! Następny wyjazd w Alpy to zamiast przyczepki bierzemy wszyscy reklamówki :D

Platon 07:48 czwartek, 19 lipca 2012

Myślę, że w przyszłym sezonie reklamówki na stałe zagoszczą na naszych wyprawach :) a pomyśleć że jeszcze niedawno moja była przedmiotem żartów :P

merxin 19:06 środa, 18 lipca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miesc