Rozjazdowo Strzelce Opolskie

Czwartek, 19 lipca 2012 · Komentarze(4)
Kategoria <100km, kajo
Kolejny dzień zabawy z wiatrem, dzisiaj według zapowiedzi miałem 8-9m/s. Pod wiatr 20km/h, z wiatrem 40, a przy bocznym ćwiczyłem technikę jazdy w przechyle :D Zdecydowanie najwięcej dzisiaj tego ostatniego. Najniebezpieczniejsze były nagłe boczne podmuchy bo rzucały po całej drodze. Pod koniec zaczęło kropić, a jak dojechałem do domu lać także biała koszulka Husarii została biała :)

Tu akurat zawiewało z lewej. Pozwiedzałem nowe wioskowe drogi koło Opola.

kad. 81/103

Krzysiek opowiadał dzisiaj jak jechaliśmy autem w sowie :)

Platon 22:08 wtorek, 24 lipca 2012

Cześć,

ŚWIETNE fotki Tomek! My w sobotę też z Krzyśkiem i Arturem popędziliśy pod niezły wiatr z powrotem po Sobótce do Wrocławia - średnia na 40km wyszła 36,5km/h pod wiatr 6/7 m/s... Hardcorowo było momentami ale chłopaki 2 razy na mnie poczekali. ;)

arturswider 07:44 poniedziałek, 23 lipca 2012

Na szczęście wiatr wiał na prawo, a ja jechałem na lewo, tylko lekko mnie pokropiło :) Muszę w końcu aparat jakiś kupić bo tutaj wyszłoby cudowne zdjęcia HDR.

Platon 19:53 czwartek, 19 lipca 2012

Ładnie wygląda ta ściana deszczu po prawej :)

WuJekG 16:27 czwartek, 19 lipca 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa awten