Wycieczka z Darkiem

Sobota, 4 sierpnia 2012 · Komentarze(5)
Kategoria <150km, kajo
Z Darkiem podjechaliśmy autem do Pieszyc i stamtąd ruszyliśmy na wycieczkę. Najpierw Przełęcz Jugowska, potem Sokolec i tym razem postanowiłem szybko zjechać, jednak przy Vmax przyblokowało mnie auto i na tym ostra jazda się skończyła :) Potem jechaliśmy nieznanymi nam drogami, za udane strzały to to nie były, ale przy niewielkiej prędkości jechało się dobrze. W Czechach zrobiliśmy sesję.

Krótki postój na rynku w Broumovie.

Później skierowaliśmy się na Janovicky gdzie google twierdził, że jest normalna droga. Końcówka podjazdu sztywna, 13%, ale znak "ślepa droga" trochę niepokoił.

Zrobiło się wąsko, ale jechaliśmy dalej.

A na końcu nie było już asfaltu, tak musieliśmy zjechać jakieś 100m w pionie. Nic z czym nie poradziłby sobie prawdziwy szosowiec :D

Po polskiej stronie pojawił się w końcu asfalt. Z jednego gospodarstwa z Darkiem na drogę wyskoczył wielki pies i ujadał... problem był taki, że jeszcze ja jechałem. Pies obrócił łeb i widząc że wale prosto na niego już tak nie kozaczył :D Położył się na ziemi i nie wiedział co zrobić, zblokowałem tylne koło, ale udało się go wyminąć.

Na koniec zostało nam zjechać kawałek do Nowej Rudy i ponownie pyknąć Jugowską. Na zjeździe bez szaleństw, ale poprawiłem czas z zjazdu z ostatnich wypadów o jakieś 20s :) Wycieczka się udała, było mnóstwo czasu na podziwianie widoków i architektury wiosek.

Darek nic w tym roku nie jeździł więc to musiała być tylko wycieczka, ale za to bardzo przyjemna :)

Ten conti GP 4000s świetnie spisują się w takim terenie. Myślę co by nie kupić jakiś gorszych na asfalt, a te zostawić tylko na szuter i kamule. Musisz Piotrek spróbować :D

Platon 16:51 poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Teraz wiem po co kupiłeś od razu 2 pary opon...

suchy 11:47 poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Jak dla Was- tempo iście wycieczkowe :)

maratonka 07:36 poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Widzę że wasza wycieczka warta przejechania na szosie nawet z kawałkiem szutrowym:)

drBike 07:15 poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Dobry trening, miałeś chociaż odskocznie od Wrocławia. Wczoraj też miałem plan zawitać w Góry Sowie i kto wie, może byśmy się spotkali na trasie:)

krzywy 15:35 niedziela, 5 sierpnia 2012
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kjakr