#5 Regeneracja

Środa, 7 sierpnia 2013 · Komentarze(2)
Kategoria <100km, Alpy 2013, kajo
#4 Passo dello Stelvio (2758m)
#6 Passo Giovo (2094m) i Passo Pennes (2211m)

Zapowiadał się kolejny aż za piękny dzień, a po wczorajszych harcach postanowiliśmy zrobić jakąś łatwiejszą trasę. Darek całkowicie odpuścił także z Adamem udałem się na południe. Do samego Bolzano biegnie ścieżka rowerowa przy rzece, którą poznaliśmy już w czerwcu. Niby dobrze się czuję, ale po pulsie widzę zmęczenie organizmu, wydaje się że jadę mocno, a na pulsometrze 120bpm :)

Po minięciu Bolzano kierujemy się DDRem dalej na południe gdzie trafiamy na kilka tuneli. Pewnie kiedyś biegł nimi jakiś trakt albo mała droga, ale fajnie pomyśleć, że zrobili je dla rowerzystów.

Po drodze nie brakuje atrakcji, w lasach rozmieszczone są place zabawa.

Kierując się na południe zaliczamy podjazd, a potem dość długi i szybki zjazd główną drogą do jeziora. Niestety wstęp na plaże jest płatny także decydujemy się zostać na zacienionym tarasie i tam odetchnąć od upałów... a woda mocno kusiła.

W końcu decydujemy się ruszać, między jeziorem, a rzeką wzdłuż której musimy wracać znajdują się góry więc czeka nas jeszcze jeden podjazd.

Podjazd krótki bo krótki, ale za to stromy. Z obu stron.

I tak już spokojnym tempem toczyliśmy się do Merano. A takie drogi były całe dla nas.

Ten odcinek szczególnie mi się podobał. Na zdjęciu tego nie widać, ale po prawej zaraz za drzewami też płynęła rzeka.

Ścieżki rowerowe mają w tych rejonach świetną infrastrukturę, co jakiś czas trafia się na krany z pitną wodą oraz na bary rowerowe. Dosłownie bary do których dostęp jest tylko ze ścieżki rowerowej :)

Na koniec jeszcze zakupy i odpoczynek. Noc znowu była gorąca. Adam wystawił palec żeby sprawdzić kierunek wiatru, niestety żadnego nie było :)