#7 Corvara (1551m)

Piątek, 9 sierpnia 2013 · Komentarze(0)
Kategoria Alpy 2013
#6 Passo Giovo (2094m) i Passo Pennes (2211m)
#8 Passo Campolongo (1875m), Giau (2236m), Falzarego (2105m), Valparola (2192m)

Planowałem już wcześniej zmienić region, ale prognozy pogody zapowiadały mocne opady akurat tylko na piątek więc postanowiliśmy to wykorzystać. Od rana pochmurnie i przelotny deszcz, powoli zbieramy się i o 12 opuszczamy kemping Merano i ruszamy w Dolomity, trasa do łatwych nie należy i pokonanie ponad 100km zajmuje nam około 3 godzin za to widokowo trasa jest bardzo ładna. Przejeżdżamy Passo Gardena i przez La Ville kierujemy się do San Cassiano gdzie miałem upatrzony kemping. Wszystkie miejsca są jednak zajęte i zostajemy skierowani do Corvary (u podnóża Gardeny). Tam znajdujemy miejsce i rozbijamy obóz. Temperatura jest zdecydowanie niższa, a z nieba prawie ciągle pada. Niestety nic dzisiaj nie uda się już pokręcić, udaje się za to w barze trochę podładować baterie.

Podjazd na Passo Gardena.

Zjazd do Corvary.

Nasz kemping.

Tym razem zaklepaliśmy sobie ławeczkę ze stolikiem :) Obok nas byli Czesi i Anglicy, później też Francuzi, Niemcy i Słowacy.