Chorwacja dzień 3 - Wspin Paklenica

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · Komentarze(2)
Kategoria Chorwacja 2012
1. Chorwacja dzień 6 - Treking
1. Chorwacja dzień 7 - Wspin Paklenica
1. Chorwacja dzień 8 - Veliko Rujno

Dzisiaj trochę nas pogoda poratowała, w końcu jakieś chmury i cień. Zdecydowaliśmy się na wejście na Desno Rebro, niezbyt trudną 200m ścianę. Potem krótkie 15 - 20 metrowe ściany w kanionie.

Spalone ręce, spalone zasłonięte czoło. Chmury były zwodnicze i po 3h robienia tej ściany bez koszuli mam spalone plecy :D

Baza założona, Adam może wchodzić.

A tu na pierwszej półce.

Na którejś ze środkowych baz. Utknęliśmy za grupą innych wspinaczy i musieliśmy tam spędzić sporo czasu.

Adam zaraz po wejściu na Desno Rebro. Teraz tylko zwinąć linę i w dół.

W oczekiwaniu na nas Darek gdzieś tu się opalał.

Później poszliśmy w głąb kanionu spotykając jak co dzień tłumy Polaków. Zrobiliśmy kilka V, a Darek miał okazję pierwszy raz się wspinać. Całkiem dobrze sobie radził :)

Powrót znowu o zachodzi i tak jak wczoraj siły starczyło tylko na zrobienie obiadokolacji. Siedząc na tarasie usłyszeliśmy głośną muzykę. Okazało się, że na nabrzeżu koncert dla wspinaczy, licznie wtedy przybyłych, grała chorwacka kapela. Na tyle dobrze śpiewali że wybraliśmy się pod scenę aż do końca koncertu.